2011-06-27 | 19:11:05

Kattbebisar!

Hujeda mig vilken dag!
Var helt slut i morse när jag vaknade så jag hamnade i sidostupa liggläge i sängen och hade planerat stanna där hela dagen. Meeeeeeeeeeeeen så ringde telefonen och jag blev tvungen att hoppa i kläderna och åka och jobba. =_= En riktig rivstart efter långledigheten.

Aja, det blev bara några timmar. :) Och direkt efter så var vi och kollade på Harrys kattbebisar!
Hihi, dom var sååååå söta. 4 stycken små tigrar hade hon fått. Däremot vet varken vi eller ägaren hur man ser vilket kön dom har, så det blir väl suprise suprise när vi kommer till veterinären sen och ska sterilisera den!....Eller DOM... xD Haha, vi fastnade nämligen för 2 av bebisarna! Men vi kan inte bestämma oss för om vi har plats för tre katter hemma.... Vi får väl se. ;)

   
Harry och hennes bebisar för ca 2 veckor sen. Haha, vi var för upptagna med att kela med dom den här gången för att komma ihåg att ta kort på dom! xD

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström