2011-06-30 | 18:55:33

Statusuppdatering och kort medelande till alla spammare

Hallå i stugorna!
Kom precis hem irån jobbet och ska nog snart slänga mig i sängen och dö. xD Tar nog några dagar innan dygnsrytmen blir någolunda balanserad igen efter semestern.
Som ni nog kommer märka är jag tillbaka på heltid på jobbet nu, och det är dessutom snart högsäsong, så jag kommer ha svårt att hinna uppdatera.
Men jag gör så klart mitt bästa och ska försöka hinna skicka upp ett inlägg då och då. <3



Måste passa på och ge en fetingdiss till allt jävla spam som dykt upp i kommentarsfältet de senaste dagarna!
SKÄRPNING! Det spelar ingen som hellst roll hur många gånger ni postar era meningslösa spam, det åker bort lika fort som det kom dit....

Så, för att sammanfatta;
-NEJ jag vill inte följa dig på bloglovin.
-Jag skiter blanka fan i att du har en frågestund. Och är du tvungen att be om folk som frågar frågor är du antagligen inte i behov av en frågestund ö.h.t.
-Nej, jag tänker INTE rösta på dig i någon tävling.
-Nej, jag tänker inte följa din kompis på bloglovin.
osvosvosv....
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström