2011-06-13 | 21:07:28

Träna :)

Sitter och tränar på att använda ritbrädan. n_n
Har bestämt att göra en teckning, bara med hjälp av ritbrädan! ^^
Hittills har jag nämligen FUSKAT och använt mig mer utav datamusen än ritbrädan... xD Men som jag sagt förut; gamla vanor är svåra att bryta!

Det är faktiskt betydligt mycket svårare att måla med ritbrädan än jag trodde från början! Åtminstone när det kommer till att göra linearts :O För mig blir det bara jätteskakigt och det är nästintill omöjligt att måla raka streck. ><
Men jag märker att jag blir bättre desto mer jag övar. :3


Någon som har några tips på hur man får en bra lineart med brädan får gärna hojta till!


Min bild so far... xD Ser ni the shaky shaky lines?? XD OMG....
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström