2011-03-11 | 14:11:49

And Im back!

Hallojs alla bloggläsare!
Nu är jag på fötter igen efter mitt livs hitills värsta förkylning.
Har knappt tagit mig ur sängen på en vecka, och först igår orkade jag sitta uppe i vardagsrummet och kolla på film utan att behöva gå och lägga mig och sova. :(
  
Det är så det går när man inte stannar hemma och vilar när kroppen säger ifrån. Och min har sagt ifrån i närmare 2 veckor. Så jag får väl skylla mig själv lite ;) 

                        
Måste tillägga att jag har Sveriges snällaste pojkvän! <3 Han har försätt mig med allt jag behövt, från nässpray till halstabletter. Och igår köpte han supersöta chokladägg till mig!
Så massa pussar till pojkvännen som tagit hand om mig hela veckan! :*

Postat av: Dannie

Jag klickar på gillar knappen!! <3

2011-03-12 @ 22:10:54
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström