2011-03-17 | 12:26:05

En såndära lista som ingen orkar läsa.

VAD HETER DU?
Sanna

HUR GAMMAL ÄR DU?
Jag är av årgång 1988, så i skrivande stund är jag alltså 22 år gammal.

VAD JOBBAR DU MED?
Jag jobbar på Härjedalens fjällmuseeum som Receptionist, musee-värd och ekonomiassistent.

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Blå/grå urtvättade jeans

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Tystnaden. Än så länge är det Tvärdött på Museet. :)

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? 
Jag försökte kolla på TV, men jag somnade xD  

VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Varma mackor. :3

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? 
minus nån grad, klarblå himmel, mild blåst.  

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Bra fråga. Ögonen eller utseendet i övrigt.

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Det är nog ett dött lopp mellan Blå-monster(energidrycken) och Coca Cola zero.

FAVORITSPORT?
Är äta en sport? :o

HÅRFÄRG? 
Mörkblond med röda inslag. :) Helt ofärgat!  

ÖGONFÄRG?
mina riktiga ögon är gröna, blåa, bruna å orange. Just nu har jag dock linser med Smaragd-grön färg.  

SYSKON Å DERAS ÅLDER? 
1 lillasyster, 19 år. 

FAVORITMÅNAD?
JAg gillar alla månader! :D Men sommartid är nog favoriten.

FAVORITMAT?
Sushi!

SISTA FILMEN DU SÅG?
Nu måste jag tänka... Kollar på fruktansvärt mycket film, men jag tror det var nya Jackass filmen. :)

FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag

FAVORITHOBBY?
förolämpa folk... btw du är ful...
naaaaaaeeee ;) hahaha! bara skojja!
 Det blir väll tecka där då :)
 

FAVORIT LÅT(ar)?
Det varierar från dag till dag. Men Whiskey lullaby(Brad paisley) och Talullah(Sonata arctica) är regelbundna favoriter. :) 

HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? 
I västra härjedalen. I en stor etta tillsammans med min pojkvän och hans tjocka katt.  


FAVORITSPEL?
Monopol

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Kan, efter en kvarts försökande, intyga att jag inte kan nudda min näsa med tungan.

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Yes.




SessaMyys Årgång 1990.
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2011-03-17 @ 12:39:50
URL: http://johannastekpanna.bloggplatsen.se/
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

2011-03-17 @ 13:30:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt det :)

Vad gör du då??

2011-03-17 @ 13:40:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström