2011-03-24 | 13:44:58

美少女戦士セーラームーン 세일러문!*

Åhhh, jag blir alldeles till mig av nostalgikänslor! ^^
Min arbetskollega visade mig en sida på nätet där man kan läsa gratis manga! :D Och självfallet var jag bara tvungen att kolla in min absoluta favorit manga 美少女戦士セーラームーン 세일러문 (*Bishoujo Senshi SailorMoon)

^^ hihi, jag blir bara så sjuuukt sugen på att måla varje gång jag läser Sailor moon mangan. Naoko är helt sinnessjukt duktig tecknare! :D 


Klicka på bilden för att komma till Mangafox.com's Sailor Moon sida. Eller klicka HÄR för att börja läsa första kapitlet i första boken på en gång! 


Bildkälla; Sailor moon Vol.18 (the end)

Postat av: Hinotechi

Kände du inte till MangaFox innan? :O Det finns massvis med sådanna sidor.

2011-03-24 @ 17:52:33
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: miw

åh sailor moon! älskade det förr och vart besatt. fick alla japanska avsnitt på dvd medan andra satt och såg den hemska översättningen på kanal5, stackare haha. men folk hade ingen förståelse för att japanska var bättre.

2011-03-25 @ 15:54:27
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström