2011-03-21 | 10:51:35

Hopplöst!

God morgon alla 7 sovare!

Här hade jag gjort några tidsinställda inlägg som skulle dykt upp i bloggen och förklarat att min Pappa och syster var på besök och att jag därför inte skulle kunna blogga förens på måndag. MEEEEEN så verkar det som att inläggen inte kom upp efter driftstörningen förra veckan. =_=

Förra gången det var driftstörning blev det samma problem. Alla tidsinställda inlägg som inte hunnit postats försvann spårlöst, och även alla arkiverade inlägg raderades

Jag ber så mycket om ursäkt för detta och jag hoppas blogg.se fixar till problemen snart så vi slipper dylika problem ;)
Slänger upp en bildbomb i kväll som plåster på såren <3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström