2011-03-13 | 16:55:03

Skotertur

Jag och pojkvännen kom nyss hem från en skotertur till toppstugan. :D
Superskönt väder; +1c och alldeles vindstilla!

Tyvärr fick jag inte med kameran upp, men jag lovar att plocka med den nästa gång så ni får se utsikten, för den är verkligen helt makalös! :D Kanske ett utav världens mysigaste fika/Lunch ställen!


Högst upp på Funäsdalsberget ligger toppstugan, resan från våran lägenhet,(Huset närmast på bild), tar ca 25 min med skoter. :)

Postat av: Alicia

Ååh! Jag vill också åka skoter! :/ har typ inte varit i närheten av en sedan jag flyttade från norrland :(

2011-03-13 @ 17:01:23
URL: http://billhector.blogg.se/
Postat av: Malin

Där uppe har jag varit! :D Åt supergod hamburgare vid besöket. Fast jag var där på sommaren och vi åkte upp med liften istället för skoter.

2011-03-17 @ 18:17:02
URL: http://safholm.com
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström