2011-03-15 | 11:30:34

Statusuppdatering

Vilken produktiv morgon! Superfint väder ute. Vilket, som vanligt, resulterar i att det är helt tvärdött på museet... Hitills har lugnet ändå varit skapligt skönt för jag hade högtals med kassa-papper och kvitton som skulle sorteras och kassor som skulle räknas.  Höll på i nästan två timmar innan jag var klar. Men nu är det färdigt! :D *klappar mig själv på axeln* 

Ser ut att bli en fortsatt lugn dag, så jag ska väll kila runt och se om jag hittar något vettigt att göra.~ 
ttul!

Postat av: Ebba

Gullig blogg! :D

2011-03-15 @ 16:45:54
URL: http://ebbasophia.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström