2011-03-29 | 10:19:04

Svacka.

Jag har verkligen hamnat i en svacka. Inte bara när det gäller bloggandet, utan i huvud taget.
Känner mig nere och ledsen. Jag är trött hela tiden och jag är allmänt o-peppad.
Och jag vet verkligen inte varför!

Jag trivs jättebra på nya jobbet, Jag älskar att bo med min underbara pojkvän, och jag längtar inte hem mer än vad jag kan leva med.

Men ändå känns det som att jag ska börja gråta när som helst, hela tiden.
Och det gör mig så fruktansvärt arg och irriterad! 
Men å andra sidan så har väll alla sina svackor ibland. Det kanske var min tur?  <3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström