2011-05-11 | 10:53:09

God morgon!

Sitter och försöker bestämma mig om jag ska gå ut och gå eller inte idag. :/ Har redan varit ute och promenerat (läs: Torterat kroppen) 3 dagar i rad och jag skulle nog behöva vila lite... MEN enligt väderleksrapporten ska det bli ruskigt dåligt väder senare idag som ska hålla i sig hela veckan, så det kanske är bäst att passa på.. :O

Känner mig faktiskt rätt kreativ idag :D Satt och kluddrade lite halvhjärtat på datorn igår kväll och fick fram en kladd jag gillade massa. n_n Så ska nog skissa vidare på den senare idag.

       
Kladd alá SessaMyys. :3  

Postat av: Emelie

Vad cool bild ^-^

2011-05-11 @ 15:04:47
URL: http://emellay.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström