2011-05-22 | 11:48:13

I väntan på jordens undergång....

Någonstans, just nu, sitter en profet och skäms.

Nej, men ärligt, jag är nog personligen mer konfundersam över vad som kommer ske nästa år då många profeter har spått "En stor förändring för mänskligheten". 

Jag är nog rätt troende i att NÅGOT kommer hända i december 2012, men däremot är jag inte så säker på att det är något negativt!
Aja, något säger mig att vi nog kommer få reda på det när datumet väl kommer. ;3  


Jag och pojkvännen valde iaf att invänta gårdagens "jordens undergång kväll" med en mysig kex-ost-och-filmkväll! :D
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström