2011-05-24 | 12:48:41

Lite bilder från igår.

God morg...för... eftermiddag allihopa! xD
Jag tar ut min semester till fullo och har legat och gottat mig i sängen fram till typ 11 imorse. ^^

Nu sitter jag och planerar lite inför helgen när Pojkvännen fyller år. :3 Det ska bakas och städas och handlas. :D Ska bli grymt kul att få baka en egen tårta. n_n Har aldrig provat förut, så vi får se hur det går! Haha, vi har beställt en stor smörgåstårta av svärmor, så blir tårtan helt fail har vi iaf den att mumsa på. ;)


Avslutar med lite bilder vi tog igår när vi satt och mumsade rökt abborre och kikade ut på våran "Nya" utsikt. ^^ Dom har satt ut massa hästar i hagen precis nedanför våran lägenhet!
Och oavsett hur livsfarliga dom är, så är dom iaf söta att titta på. ;3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström