2011-05-16 | 17:44:05

Ojsan hoppsan!

Här tog jag en liten bloggpaus, och vips, så ökar besöksstatistiken! xD haha! Gomene för dålig update~ 

Jag har helt enkelt inte haft ett piss att blogg om. Har varit en fruktansvärt lugn helg utan något speciellt att göra. xD Hade så tråkigt att jag målade om min design på bloggen, målade tillbaka den igen. Fixade en helt ny design, som jag sedermera bestämde mig för att skänka till min syster. n_n Ursa vad jag är snäll. 

Ursa, det här tråkvädret gör mig alldeles deppig! :( Nu får det gärna komma lite mer sommarvärme så man kan gå utanför dörren igen! 
 
Lillasystersn nya design :) Önskar jag kunde ta åt mig all ära, men jag kan bara stå för stilmallen. Kodmallar har jag själv inte en blekaste om hur man gör xD Klicka HÄR eller på bilden för att besöka hennes blogg!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström