2011-05-05 | 20:52:00

På tal om smink


Bjuder på lite Random Make-up inspiration så här på kvällskvisten :3 Gyaru Makeup is soo prittey! <3
Postat av: MYMiC

Åh vad bra video :D Håller med om att gyaru är sjukt snyggt ^^



sv: WAAHHH Tack!! :D Alltså är verkligen hur glad som helst att jag ÄNTLIGEN har tagit mitt körkort! :D



hugs, have a wonderful day <3

2011-05-06 @ 11:09:44
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Dannie

OJ, jag är en sminkoskyld så jag kommer nog aldrig kunna se så ut på egen hand. De blir att betala en sminkös! Men fan va duktig hon var! Och jag gillade musiken! ;)

2011-05-06 @ 19:47:06
Postat av: Hinotechi

Fy fan vad grymt! Nice att hon vågade visa hur hon såg ut direkt från början, hennes hud såg liksom ut som en människas, efteråt ser den så sjukt smooth ut :O

2011-05-06 @ 20:52:22
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström