2011-05-05 | 17:05:50

Refill av makeupbag

Idag kom mina paket från Eleven och Kicks :3
Köpte lite nytt och lite på-fyllning till min redan alldeles för sprängfyllda makeupbag. xD
Jag behövde egentligen "bara en ny mascara och en ny foundation"....

Yeah.. Jag förstår egentligen inte vad som hände, men helt plötsligt så vart det en ny mascara, foundation, täckstift, läppstift, solpuder, eyeliner, rougeborste, hårspännen, bomullsrondeller, badskum...m.m
I HAZ ISSUES! xD

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström