2011-05-10 | 14:33:38

Statusuppdatering

Ligger i soffan och håller på att avlida! Inte nog med att jag redan höll på att dö av träningsvärken efter gårdagens långpromenad, jag tog en ÄNNU längre promenad idag och stannade till på jobbet och hjälpte till att städa i parken i nästan 2 timmar. xD

Stackars kropp som aldrig gått längre än fram till bilen förut.
 

Provade använda Android programmet "Cardio Trainer" när jag var ute och gick. :) Den läser av hur och vart du går via satellit och du kan när som helst pausa programmet om du ska göra något annat. (Pausen som syns på min karta är där jag stannade och städade i 2 timmar) 
När man är klar visar den hur långt man gått, hur många steg, hur många kalorier man bränt osv.
Rekommenderas starkt!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström