2011-11-16 | 16:04:35

Birthday Haul!

Hallå Cupcakes! :D
Nu har jag äntligen lite tid att sätta mig ner framför datorn! Det har gått i ett ända sedan jag kom fram till strängnäs i Måndags kväll.

Igår var det min födelsedag så vi firade lite smått med Tacomiddag och finbesök från Dannie och Micke! ;D
Det blir lite mer firande på söndag när resten av släkten härnere kommer och hälsar på! n_n
I brist på annat att visa upp (var tvungen att lämna systemkameran hemma), så kommer lite småkassa kort på vad jag fick i present igår;

Tack för en underbar födelsedag! <3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström