2011-11-13 | 08:34:56

Gud mårning!


Nyvaken Sanna

Huvva, vaknade okristligt tidigt idag. xD
Tror jag är lite nervös inför resan imorgon. :/ Har aldrig gillat att åka buss, tåg, bil eller något annat transportmedel ensam. Jag får alltid för mig att jag ska åka vilse och hamna i typ Skåne eller dylikt. Haha!

Aja, det ska nog gå bra. Det är en direktbuss, så jag är duktig om jag åker vilse. xD Och ifrån storstan så går det tåg varannan timme vidare till Stränkan.
Postat av: Kaleido

FEAR NOT!

Om du någonsin hamnar i Skåne så save:ar jag dagen!!

2011-11-15 @ 23:22:44
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström