2011-11-23 | 09:57:00

Hemma igen

Jag är ju som sagt den tristaste människan på jorden när det kommer till frisyrer.
Självklart toppade jag bara håret! xD Syns ingen skillnad what-so-ever.

Nu tänker jag gå och sova en stund till så jag inte somnar på biofilmen ikväll. :3
Om jag kommer iväg vill säga.... :( Dannie har tydligen gått och blivit sjuk, så hon vet inte om hon kan gå!! >< Aja, i värsta fall får jag väll gå ensam...

SessaMyys före eller efter klippning? Hard to tell eftersom hon är en FEGIS!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström