2011-11-24 | 22:44:19

Julstämning och djurmys! <3

Hallå vänner!
Jag valde att ta en liten databrejk idag och bara ligga framför TVn tillsammans med Dannie och slappa. Har mått lite sisådär sen jag klev upp imorse. :/ Antagligen någon förkylning som är på G.

I brist på något mer intressant att bjuda på idag så slänger jag upp lite bilder från kvällen;


Nu tänker jag gå och somna framför TVn. Imorgon bitti ska jag och mamma iväg tidigt och gå på teater som en grupp förståndshandikappade killar och tjejer härifrån Strängnäsområdet satt ihop! Ska bli jättespännande att se! :D Bara hoppas vi kommer i tid så vi hinner få biljetter. n_n
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström