2011-11-16 | 22:14:55

Old-school SessaMyys! Igen!

Det är inte bara när man packar för flytt man hittar gamla bortglömda foton! xD
Sitter och kollar igenom min gamla stationära dator och den är sprängfylld med foton tagna mellan 2000 och fram tills förra året när jag flyttade.

Tänkte bjussa på några gamla bilder på migsjälv i tonåren xD (bilderna ligger blandade och inte i kronologisk ordning) 
Enjoy;

Haha! Jag dööör. xD
Men om någon hittar min gamla vältränade kropp kan ni väll hojta till?? Jag har nämligen en ölmage, och lite gädd-häng som är i starkt behov av att bytas ut....
Postat av: Kaleido

Älskar "evil SessaMyys" längst upp till höger :D

2011-11-17 @ 10:47:05
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: T

Ljuva 2000-tal, känner igen kläder o sånt haha speciellt det tajta halsbands snöret man hade ;)

2011-11-17 @ 16:37:58
URL: http://tranarochbuzzar.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström