2011-11-18 | 10:08:59

På väg in till stan..

Moshi moshi! <3
Jag har precis gjort mig klar för att åka in till stan och prova nya sushi restaurangen! :D
Ska bli så sjuuukt gott!!! Dessutom är jag hungrig som ett as eftersom jag glömde ställa klockan imorse. xD Känns rätt onödigt att äta frulle halv 10 om man ska in på restaurang vid 11?

Jag idag. Suddigaste bilden i världshistorien, men min 7 år gamla kompaktkamera verkar ha gjort sitt... :(

Postat av: william

skitfin header:D



Vad tycker du om mina Text Modell (Crazy & Blonde) foton som jag tog på min vän:D?

2011-11-18 @ 13:35:15
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: malin

grymt snygg design på din blogg :D

2011-11-18 @ 14:14:50
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström