2011-11-17 | 14:14:00

Tidsinställt inlägg; Tandläkarskräck!

När ni läser det här sitter jag antagligen och bölar som en liten bebis inne på folktandvården
Jag lider nämligen utav Tandläkarfobi.. Och vi pratar inte om "urs vad det är läskigt att gå till tandläkaren", utan snarare den sortens tandläkarfobi där man inte ens kan gå in till tandläkare utan att få ett mer eller mindre hysteriskt sammanbrott. :( Det är Fruktansvärt jobbigt, och jag har gått sömnlös i flera veckor inför det här besöket.
Det värsta är att dagens besök bara är själva undersökningen, jag har en preliminär bokad tid till nästa vecka ifall något behöver åtgärdas... Vilket med största sannolikhet kommer behövas. :(

Nej, huvva, håll tummar och tår att dagens besök blir smärtfritt....

Bildkälla;Google

Postat av: spiderchick

men vad smart och bra! 190 spänn är ju helt okej ändå!

2011-11-17 @ 15:40:09
URL: http://spiderchick.nu
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström