2011-10-18 | 20:32:34

Kvällens låt; Bright - kotoba nidekinakute

Jag har haft en så fruktansvärt lång och dålig dag idag så jag har helt enkelt undvikit bloggen för att inte sprida mitt kassa humör till omvärlden.
Men jag tog ett lååångt bad, lyssnade på massa bra musik och har kramats med pojkvännen. Så nu är humöret på väg upp igen :3

På tal om bra musik, vi avslutar kvällen med en favorit från gruppen BRIGHT.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström