2011-10-09 | 18:08:41

Old-school Wordfeud! (läs; Alfapet)

Najs att ta en paus från wordfeud appen. Alla fuskar ju ändå bara där!


 
Postat av: Jennie

Fuskar? Så lätt kan det väl inte vara att fuska gissar jag?

2011-10-09 @ 23:12:53
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

Okej, ja men det känns ju rätt meningslöst att spela om det ska fuskas. Jag spelar bara för att det är kul, jag skiter i om jag vinner eller förlorar. Men jag har också märkt att vissa får till sjukt mycket poäng varje gång.

2011-10-10 @ 10:57:04
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Dannie

Jag hoppas du inte menar mej för jag viste inte ens att kan kunde fuska på de spelet för äns nu.

Ligger vist lite efter alla!

Men de kommer jag inte göra endå¨alltså fuska!

POK

2011-10-10 @ 15:58:54
Postat av: SessaMyys~

sv Dannie; Nej, självklart menar jag inte dig. Jag kör mot massa random folk jag inte känner och vid flera tillfällen har jag kört mot folk som får typ 30-40 poäng för typ VARJE ord. Ingen har så mycket tur!

2011-10-10 @ 17:05:49
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström