2011-10-26 | 13:58:41

På väg ut...

Jag har haft en så fruktansvärt kass morgon!

Kattungarna har bestämt sig för att göra mitt liv a living hell från det Pojkvänner går upp och åker till jobbet, fram tills det är waay för sent att somna om.
Idag åkte Pojkvänner ca kl 04.40, kl 04.45 satte barnen igång och raida huset.

Deras nyaste påhitt är att försöka putta ner diskstället i golvet. Om jag inte varit så smart och tömt den kvällen innan, då ger dom sig på kaffekokaren istället.... Huvudsaken verkar vara att det är något som går sönder när det nuddar golver..... GAAAAH! 
 Nu tänker jag rymma iväg på byn ett tag och se om humöret vänder! Ttul Cupcakes!  

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström