2011-10-26 | 16:44:21

smink smink smink! ;D

Jag måste bara få säga; Jag ÄLSKAR Kicks.se! 
För en tjej som bor 3 timmar från närmaste ställe som säljer smink, är dom verkligen en räddare i nöden!
Dom har ett stort urval av produkter, inklusive mycket utav Make Up Stores sortiment. Och dessutom har dom blixtsnabb leverans!

Jag beställde mitt paket i förrgår kväll, och idag fick jag paketet! :D Helt underbart! <3
Den här gången blev det påfyllnad av några favoriter som håller på att ta slut. :)




Postat av: Kaleido

Tack för att du inte spammar och skriver elakheter på min blogg!♥

(Btw, you're awesome!)

2011-10-31 @ 21:51:24
Postat av: Kaleido

Skulle mer än gärna testa L'Oréal och Maybelline... men fin som man är så är man precis en nyans mörkare än alla deras foundations -.-

2011-10-31 @ 21:51:55
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström