2011-10-22 | 18:53:29

Som plåster på såren; SessaMyys gives you some Ecchi!

Jag jobbar fortfarande för fullt med den nya designen. Börjar nästan tro att jag tagit mig vatten över huvudet. xD Vet att jag varit allmänt frånvarande idag, och jag planerar inte direkt några fler inlägg idag, så jag tänkte bjuda på lite bra musik. ;)

Videon är kanske lite väl "Ecchi" egentligen för min smak, men låten är bra. n_n

Postat av: Kaleidio

Kan inte vänta tills jag ska lära mig nihongo nästa år _

Är så jäkla förälskad i Japan att det inte är sant, med eller utan ecchi! Nej, vänta... ecchi är en del av Japan x'D

2011-10-31 @ 21:46:41
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström