2011-10-12 | 12:22:00

Tiger attack!

Här sitter jag och vilar efter en promenix på bandet.
Bläddrar igenom skvallerblaskan jag köpt igår när jag helt plötsligt blir attackerad av en tiger!

Eller, ja. Han påstod iallafall att han var en tiger när han bestämt hängde kvar i tidningen och vägrade släppa. xD 

  
Postat av: JOZ♡

hej! Undrar om du skulle vilja klicka in på min blogg och säga vad du tycker, kika igenom arkiven och kategorierna! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Vad skulle du vilja läsa mer om? Ha en bra dag!

2011-10-12 @ 15:05:46
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström