2011-10-20 | 13:49:59

Ventilation (Varning för grovt språk)

Vet ni vad, allt kan fan inte vara rosa fluffmoln och glitterströssel hela dagarna i bloggen!
Ibland blir jag bara så fucking jävla upprörd!! Och just nu är det två saker jag tänker ventilera mig över;

För det första: "Vänner" Som man pratat med varje dag, och som lovat att hålla kontakten efter jag flyttat. Typ komma å hälsa på och shit. Och så fort jag flyttat hör dom ALDRIG av sig!!! Och när jag försöker höra av mig får man inget svar! WTF liksom!
Jag säger inte att ni ska ringa eller smsa varje dag, men mer än en gång var 7e månad är väl inte för mycket begärt??? Eller??

Och btw; det är inte dyrare att komma upp och hälsa på mig än vad ni lägger ut på skräpmat på en vecka, så fuck you!

För det andra: Människor som behandlar ens åsikter som något en råtta spytt upp! 
Varför fråga om mina råd om ni ändå tycker att det jag säger bara är bullshit!? Allra värst är det om jag säger att det är på ett sätt, och så säger en annan typ samma sak EFTER mig, då har DOM RÄTT och jag fel?!! HALLÅ!!


Inga namn nämnda, men tar du åt dig kanske du borde ta dig en tankeställare?  

*PEW* Ja, tack, nu känns det lite bättre... Avslutade med en rolig bild för att inlägget inte skulle bli allt för allvarligt.
Postat av: Jocke

Det låter otroligt elakt att man lovar något, som man ej håller.. Verkligen tråkigt :/

- räcker upp handen & vrålar: jag finns på SMS och inte PMS ;P



P.S. Grym bild, tagen på morgonen? ;)



2011-10-20 @ 22:37:37
URL: http://tismm.superblog.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström