2011-09-28 | 10:16:45

Gäääsp!

Herre min je, vad jag är trött!
Tror jag sovit FÖR bra inatt. xD Slocknade strax efter jag la mig på kudden, och vaknade inte förens klockan ringde! :D Konstigt att man ändå blir så trött. :O

Det märks klart och tydligt på besöksstatistiken att ni ogillar veckans låga uppdatering.. :/ Men vad ska man göra, har man inte tid så har man inte tid! Och jag måste säga att jag är ypperligt imponerad av folk som tex. kissie som uppdaterar typ 15 ggr dagligen!

I brist på ny bild har jag tagit en gammal från arkivet(~2008-09) Om jag vore så här många kanske jag skulle hinna blogga hela dagarna? XD
Postat av: Kaleido

Jag har dig på lovin' så jag kikar in så fort du har uppdaterat (Y)



Jag förstår inte ens vad det är folk GÖR om dagarna som låter dem blogga så ofta o.o De måste ha väääldigt händelserika liv

2011-09-29 @ 21:02:50
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström