2011-09-23 | 17:34:00

Ibland värmer det lite sådära extra mycket<3

Jag la upp min nya fortfarande halvfärdiga bild i en grupp för tecknare på Bilddagboken.
Åh, herre min je!~ Det är ju så man blir tåröggd!
Skönt att det fortfarande finns åtminstånde EN sida där man kan få lite rosor bland allt ris<3



Ååååh, det kanske inte ser så mycket ut för omvärlden, men jag suger verkligen åt mig av minsta lilla positiv respons! <3 TACK alla söta! 

Vill du också kolla in SessaMyys på bilddagboken? Klicka på bildlänken här nedan!

                                         
      

Postat av: Kaleido

Men det är klart, du ritar så fint :)

2011-09-24 @ 02:32:50
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström