2011-09-29 | 20:38:19

Målartajmu~

Hallå i stugorna! :D
Om ni har missat det, så vill jag passa på att påminna er att det är FREDAG imorgon!!! :D
Woopwoop! Och för min del, sista jobbardagen innan jag får ledigt! n_n

Just nu sitter jag och pillar lite i photoshop i ren protest eftersom jag inte orkar att gå heeela vägen till toaletten, tvätta av mig och gå och lägga mig. xD
Har faktiskt målat en ny skiss, MEN jag är inte så säker på att jag gillar den. :/ Det ser nämligen inte ut som att jag skulle ha målat den, och det känns wierd.
Men när jag kikade runt bland mina gamla alster så har jag faktiskt målat mycket med den här tekniken förr en hel del, men jag slutade eftersom "Anime" stilen drog mer folk.



Så, vad tycks?? Hiss/diss??

Postat av: Kaleido

Woot, Woot. Känner igen den här stilen ;)

Hiss, den skulle kunna vara i en Marvel-tidning

2011-10-04 @ 22:53:48
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström