2011-09-28 | 11:22:00

Meh, vi som har bra telefoner då??? :(

Hatar prutt Ajfåån! Alla bra grejjer kommer alltid till dom först! 
 

Postat av: Kaleido

Jag blev skitirriterad när jag såg det, iPhone är inte överlägsen. Det finns många andra mobilen som är minst lika bra om inte bättre.

2011-09-29 @ 21:03:37
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: åsa

jag kan trösta med att appen var rätt dålig, eller beror på vad man har för krav, den passar inte mitt typ av bloggande iaf så jag kmr inte anvädna den

2011-10-08 @ 00:43:01
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström