2011-09-06 | 10:47:00

Ny teckning

Gjorde den här för någon vecka sen. :/ Är inte alls nöjd med den, Linearten är alldeles för tjock och slarvig, anatomin suger, och hon ser stelare ut än en glasspinne.. 

Aja, ALLA bilder kan inte bli bra. Så är det bara. :)
Jag skyller den här bilden på att jag inte hade tillgång till mina söta bloggläsare som brukar vara superduktiga på att peka ut när något ser galet ut!<3 ;)


Postat av: Kaleido

Jag gillar den! Behöver inte vara perfekt, det är ett "SessaMyys-orginal"

2011-09-06 @ 21:36:17
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström