2011-09-15 | 19:50:36

Nya linser

Idag kom äntligen mina nya linser! 

Köpte två par FreshLook colorblend linser; Sterling Grey och Brown. Freshlook har länge varit en favorit och de grå linserna har jag köpt flera ggr förut. :) de bruna däremot är första gången jag provar, så jag håller tummarna att dom är fina. n_n

Lovar att lägga upp bilder och skriva en liten recension när jag provat dom. :)


                                 


OT; Wiiie, jag har äntligen hajjat det här med produktfotografering. xD :3 Har fotat bilderna alldeles själv!
*klappar sigsjälv på axeln*
Postat av: Kaleido

Yay, för snygga produktfoton!!

2011-09-15 @ 22:26:49
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: linae

har testat dom bruna förut och dom är supersnygga!

2011-09-22 @ 13:51:37
URL: http://www.lensstore.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström