2011-09-23 | 11:05:48

Statusuppdatering

God morgon alla sjusovare!
Det har varit full rulle åt mig sen tidigt imorse, började redan kl 9 idag p.g.a personalmöte.

Som ni säkert märkte hade jag fullt upp igår också. xD Inte en endaste uppdatering hann jag med!
Det var jobb, storhandling, filmmys och sen bums i sängen för lilla fröken Siljeström som vid det laget var så drygt övertrött att pojkvännen nästan låste ut henne i bilen. xD

Och i ärlighetens namn är jag inte direkt piggare idag. =___=
Om någon skulle vilja svänga förbi ICA och köpa en blå monster energydrink till mig skulle jag bli så sjuuuukt glad! Någon!?
Ingen...?
skit också...


  
Dagens Crejving.....
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström