2011-09-25 | 21:52:29

Tvspelskväll~

God kväll i stugorna!
Pojkvännen sitter och spelar på datorn och jag sitter och spelar på PS3an. 
Jag är sååå fruktansvärt frustrerad!!! Har setat i snart 3 timmar med samma jävla boss och kommer tamesjutton ingenvart trots löjligt levlade gubbar! 

Aaaajaaa, nu har jag ingen mer ork att sitta å svära åt den stackars TVn någe mer. Jag har ett fruktansvärt TVspels humör, så det är nog bäst jag går och lägger mig innan grannarna kommer och frågar om jag misshandlar min pojkvän. hahaha xD 

Huvva, är väl lite sådär halvtaggad att gå upp tidigt för jobb, MEN det är ju sista arbetsveckan för min del innan jag får leeeeedig!!! Woot woot! n_n

Lightning från FF13
Postat av: sarah

Hejhej!

Var med i min dagens blogg och ta en del av flera 100 besökare!



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-4.html#comment

2011-09-26 @ 16:08:40
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström