2012-04-17 | 20:27:12

おやすみなさい。

Gääääääsp!
Jag är skittrött! Det vart en lååång dag idag. :( Var bara TRE gäster som löste in sig på museet. Och det var innan klockan ens var tolv... Så det blev sex ganska långa timmar på jobbet efter det.

Klev precis ur duschen och nu tänker jag nog krypa ner i sängen och mysa med kissarna ett tag. Får se om jag orkar vara uppe till Big Brother börjar.

God natt cupcakes! ♥


Bild på dagens solnedgång.
Postat av: L

Haha, tack så mycket, kul att du hittade hit! c: Kram. <3

Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: det är fortfarande 10 min kvar, så ifall du vill se vem som åker ut sätt på TV:n nuu :D!

2012-04-17 @ 20:54:17
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström