2012-04-08 | 19:12:16

Mätt och belåten

God kväll i stugorna!
Jag sitter och pustar ut i soffan efter årets Påskmiddag hemma hos svärisarna.
Hur kommer det sig att man alltid måste äta så man nästan spyr? O_o Och trots detta sitter jag nu och suktar efter brulépuddingen som står i kylen... Huvva!

Det har varit en fantastisk helg! :D Grillpartyt i fredags var superlyckat. 
I lördags hade vi mys(bakis)dag med finfrämmande och idag har vi varit uppe på Funäsdalsberget och kollat på skotercross. :3

Nu tänker jag nog övertala min kära f ä s t m a n att kolla på film med mig.

Bai bai~

Ett av alla foton från dagens skotercross. Slänger upp några fler imorgon!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström