2012-08-19 | 19:51:53

En såndär dålig dag

Det har varit en tung dag idag  :(
Som jag skrev igår hade jag lite småkrångel med knäna. Well, idag bestämde sig sporadiskt resten av kroppen för att ge upp.
Eftersom det var så himla länge sedan jag märkt av sjukdommen blev jag lite tagen på sängen. Jag hade verkligen heeelt glömt bort hur inihelvete jävla pissont jag kan få ibland!
Men men, nog med klagande, det finns dom som har det en biljard gånger värre än mig! 

Jag får se det positivt. :) Jag har haft en bra anledning att ligga och mysa hela dagen i sängen/soffan, se ut som ett vandrande lik, titta på massa bra serier och framförallt tvångsgosa med katterna. ;) 
 
Eftersom jag inte fastnar på bild idag slängde jag ihop en liten snabbskiss på mig och Harry när vi gosar i sängen;

  Haha, och jo, bilden är slående lik mig! Jag ser verkligen ut som en gammal tant idag med mina lärarglasögon och slarvigt uppsatt kraniebehåringsbulle på huvudet. ^^
Postat av: Jennie

Hade du kollat upp om det skulle kunna vara Sjögrens? Krya på dig! Kram!

Svar: Ja, och symptomen stämmer inte in för min del.Vi vet är att det är lederna som är problemet och i sjögrens är det "körtlar" eller något sånt som blir inflamerade. Tack så mycket! Kram!
Sanna

2012-08-19 @ 20:51:07
URL: http://jenniegrinde.se/nyheter
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström