2012-08-05 | 11:47:44

Födelsedagskalas

Hallå Cupcakes! <3
Det har varit ganska dött här på bloggen i några dagar, men som sagt, jag tänker inte blogga bara för att blogga. Och i ärlighetens namn har jag inte gjort ett skit värt och blogga om på hela veckan. xD Hahaha!
Iochmed att det är högsäsong på jobbet nu så gör jag inte mycket annat än att jobba. Och oftast är jag så pass trött när jag kommer hem att jag helst bara äter och sen går och lägger mig. :P Inte så spännande direkt!

Anyway, igår var vi bortbjudna till kusinen på födelsedagskalas! :D Vi grillade och hade det allmänt trevligt.
Det blev inte så jättemånga bilder tyvärr, men här kommer iaf några stycken, samt en liten video;

Postat av: Larsson

Tack för närvaron! :D Dock ingen rapport om en bortflugen haj än XP

Svar: Tack själv! :D Haha, nej, men det var ganska mycket hellikoprar ute dagen efter. ;)
Sanna

2012-08-07 @ 20:57:08
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström