2012-08-18 | 20:12:45

I brist på något spännande

Hej!
 
Äntligen helg! Eller vad säger ni? Ni kanske fortfarande har semester eller sommarlov allihopa? ;) I ärlighetens namn är jag lite avskärmad från allmänheten just nu så jag vet knappt vad som händer utanför byn. 
Men nu börjar det äntligen lugna ner sig efter högsäsongen, vilket borde betyda att skolorna och jobben börjat igen?
 
Har egentligen inte mycket att berätta om idag. Har känt mig lite vissen sen jag klev upp och knäna krånglar, så bortsett från en liten fika på byn med fästmannen har jag bara setat i soffan och vilat och målat. :)
Slänger upp resultatet senare ikväll eller imorgon bitti, men för er som inte orkar vänta kan ni ju kika in på min deviantart sida och tjuvkika. ;)
 
I brist på något spännande att bjuda på så får ni ett recept av mig! :3 Har experimenterat lite med thai-liknande-mat här hemma och har lyckats knåpa ihop ett par superenkla recept, här får ni en kopia på dagens mat;
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström