2012-08-07 | 19:02:01

Problem solved!

Hallå i stugorna!
Som ni säkert märkt har jag haft lite problem med bloggen. Jag hade lyckats få in någon form av skräpkod i ett av inläggen så hela bloggdesignen vart helt fucked up! Men tack vare lite assistans från blogg.se crew är problemet löst och nu borde bloggen se ut och fungera som vanligt igen! :D

Har egentligen inget vettigt att blogga om, är mest bara allmänt slö i hjärnsubstansen. Det har varit en lång dag på jobbet. Det var ett ruskigt pissväder ute idag så alla i hela Härjedalen gick på museum samtidigt. Så nu tänker jag gå och ta en lång välförtjänt dusch och sen gå och dö i sängen. xD
 
Avslutar med att bjuda på en av alla underbara bilder jag tog på gårdagens solnedgång;
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström