2012-12-27 | 11:31:24

Camwhoring like a pro.... NOT

Hittade en nästan bortglömd bild på min sminkning på julafton.
Hade ansträngt mig och lagt en skitsnygg Gyaru-inspererad make up och fixat håret.
Men när jag väl var färdig stod mor och far klara för avfärd och ville att jag skulle rappa på. D:

"Waaah~No, Why U no Understand I need to camwhore?!"  ><   
På mindre än en minut hann jag väll ta 50+ bilder, och inte en enda vart användbar~ =____=

Men jag lyckades iaf rädda en överexponerad bild där min hand ser ut som en klo och jag ser ut som en bitterfitta.
Och jag är ju inte den som skippar ett tillfälle att smöra på egot lite granna;
 
Woooho~ Well hello there hot stuff ;D

Att den är photoshoppad är väll så fruktansvärt uppenbart att jag inte ens tänker nämna det.

Jag tog mig tillochmed friheten att ta bort det där hemska födelsemärket som ser ut som en gigantisk finne mitt i pannan. Fuck it! I wanna be pretty~
 
((Btw, om någon känner en plastikklinik i närheten av härjedalen som tar bort födelsemärken i ansiktet kan ni väll hojta till! :) )) 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström