2012-12-22 | 00:19:00

Ny design

Ja, så var det dags igen för en ny design.
Jag kan helt enkelt inte hjälpa det, det är så sjukt kul att sitta och pilla bland alla koder och vara kreativ! :D
 
Eftersom jag älskar själva grund stilmallen jag har har jag egentligen bara valt att måla om lite.
Den största förändringen är att det numera inte finns någon Bilddagboks-widget eller någon blogresponse-widget i sidomenyn.
Detta eftersom;
 
A) Bilddagboken känns lite 2010 och jag uppdaterar den så sällan ändå. Och egentligen är det bara fula oredigerade varianter av bilder som redan visats på bloggen.

B) Eftersom jag är tråkig är det sällan någon som ställer mig några frågor. Och numera med svarfunktion på blogg.se känns blogresponse överflödigt.
  
 

Före och efter! Ceep in mind att den nya designen fortfarande är under konstruktion och både den nya profilbilden och headern är tillfälliga än så länge.
 
Egentligen hade jag planerat den här designen till en ny blogg, eftersom jag tänkt skrota den här.
Jag gillar verkligen inte hela idén med "SessaMyys". Jag hittade på det aliaset när jag var runt 12 år gammal, och i ärlighetens namn vet jag inte hur jag kom på det, eller ens vad det ska betyda!
 
Dessutom har det genom åren med BCmanga, DA och Bilddagboken blivit så starkt förknippat med "MANGATECKNAREN", något jag idag aldrig skulle ens komma på tanken att kalla mig själv idag.
Jag är en hyffsat duktig amatörtecknare som kan åstakomma liite mer än en streckgubbe, men that's it!
 
Jag är inte en "mangatecknare"!
 
Faktum är att jag kommer ta upp det här irritationsmomentet i ett helt annat inlägg någon dag, för det faktum att folk försöker "pusha mig" att börja jobba innom tecknandet är något jag irriterar mig så sinnessjukt mycket på att kraniebehåringen nästan lossnar ibland!
 
"Men varför bytte du inte blogg lah?" undrar ni väll förståss nu.
Och... Jag vet inte egentligen. Jag har kommit på ett nytt smashing bloggnamn, jag har paxat domännamnet och jag hade gjort en design.
Jag ska nog suga på karamellen ett tag till, så får vi se vad som händer.
 
 
Men for the moment så får den här bloggen bli kvar som den är!
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström