2012-02-16 | 10:43:30

Varannan-dag uppdatering

Det märks ganska tydligt att det är sportlov på bloggen. Det blir lite varannan/Vartredje-dag uppdatering.
Jag har fullt upp på jobbet från tidig morgon fram tills sent på kvällen och sen när jag kommer hem är jag oftast för trött för att orka plocka upp datorn, koppla in den, blogga, stänga av den och sen koppla ur den igen. xD

Jag kan ju säga att drömmen om en större lägenhet med plats för kontor med stationär dator och ett stort skrivbord är väldans stark just nu. Tyvärr är det snudd på omöjligt att få tag i dylika lägenheter här uppe. :/ Om man inte är villig att punga fram ett par miljoner för en skaplig 3a förståss..... =___=   Buhu~

I brist på någon egen bild att bjuda på snor jag en utav Pojkvännens foton! Ni kan se fler av hans awesome bilder genom att klicka er in HÄR!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström