2012-01-21 | 14:38:00

Hiss eller Diss??



Så, vad tycks??
Personligen gillar jag att det är lite "skräckspels" inspirerat :) Men frågan är om den passar min blogg. xD
Låter den nog vara några dagar och ser om jag vänjer mig, eller om jag byter tillbaka headern och bakgrunden igen.

Den nya profilbilden ska också bytas ut A.S.A.P. Den är nämligen nästan två år gammal. XD Men det var den enda jag hittade på den här datorn som passade måtten och färgschemat jag var ute efter. :)
Postat av: Kaleido

SV: Naww, tack så mycket!!♥ Du har redan en länk på min sida :D



BTW: Jag gillar uppdateringen, har alltid tyckt om silver/grått/matt guld och den lite spooky looken ser jättesnyggt ut!

2012-01-21 @ 16:59:17
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström