2012-01-28 | 13:21:18

Inget säger godmorgon som lite "Akutkodning"

Minns ni designen jag gjorde till min lillasyster för några månader sedan?
Häromdagen när jag skulle kommentera ett utav hennes inlägg visade det sig att jag gjort någon felkodning och lyckats balla kort kommentarsfunktionen! XD Hahahahaha~
min stackars lillasyster har inte kunnat få några kommentarer alls sedan i december

Efter mycket krångel och omkodande insåg jag att den var oräddningsbar, så jag knåpade ihop en ny design från en utav mina gamla välbeprövade designer. :) Så nu ska allt fungera normalt igen!

Därför tycker jag ni ska gå in på hennes "nya" blogg och lägga en kommentar så hon blir lite glad!
Klicka på bilden för att komma till min lillasysters blogg!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström